fredag, mars 23, 2007

Reggae Union

Her en dag, det var vel mandag, stoppet vi paa vei hjem for aa kjoepe frukt (mmmmm papaya). Paa vei tilbake til bilen ble Farah vinket bort til fire unge menn. Tre av dem var Rastafari, den fjerde saa mer streit ut: rutete skjorte og dokumentmappe under armen. De hvisket litt, eller, proevde aa hviske, jeg hoerte noen stave D-O-R-T-E. Farah kom tilbake til meg og gav meg et papir hvor det stod: To Dorte. United Nations (tror kanskje noen sier jeg jobber for FN til andre enn politifolk...naaja) Det viste seg at det var en invitasjon til 1-aarsjubileet til Reggae Union Sierra Leone. Er det ikke herlig? Dagen skal feires med konserter paa en strand her paa loerdag. De ville ogsaa introduseres. De hadde navn som Africa Rubee og Obi-Phrase. De var ordentlig hyggelige, gleder meg til aa faa hoere litt livemusikk.
Ellers maa jeg bare beklage den daarlige oppdateringen. Nettet her er utrolig tregt, og av en eller annen grunn kommer jeg ikke inn paa bloggersiden. Derfor har jeg alliert meg med min soester som naa legger ut ting jeg sender henne paa e-post.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du må fortelle hvordan det gikk på 1-aarsjubileet! Kos deg med reggae og papaya, jeg har springbreak nå og spiser B&J's i sola :) Gleder meg til oppdatering (Norge tapte dessverre i går, 2-1 mot Bosnia...)

3/25/2007 11:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Fint å lese bloggen din. Ha det fint fortsatt!KLEM m

3/28/2007 11:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home