mandag, januar 01, 2007

Godt nyttår!

Klemmings til alle herfra. Håper dere hadde en festlig nyttårsaften,og at 2007 blir så bra som det kan bli.

Vi ble nok en gang invitert hjem til venner av Erlend og Liv Mari og tilbrakte kvelden hos professor Hansen m/familie i tillegg til andre kollegaer av Erlend. Det var veldig hyggelig, (men jeg skal ikke stikke under en stol at jeg savnet virvaret 3 minutter før, og mange minutter etter, midnatt som jeg er vant til: Alle ut i gangen, finne rette sko og jakke, hue og sjal, fylle på glasset, stjerneskudd, klemmer, raketter, kanskje felleleken om været tillater det…). Men, om ikke det var som det pleier nyttårsaften var det finfint likevel. Ostefondue til middag, sjokoladefondue til dessert. Festens tysker sørget for at vi fikk se ”Dinner for one” (”same procedure as every year, James”), for den ser de nemlig på nyttårsaften der. Den er like populær som hos oss på lille julaften. Utover det smeltet vi noe metall som vi kastet i en bøtte vann, resultatet skulle si noe om hvordan 2007 kommer til å bli. Jeg fikk et eller annet som minnet om en reke/blekksprut, anyone?

Siden sist har vi vært på nok en biltur. Det resulterte i et besøk på Ondskapens hotell!!!, vi så på noen fosser, jeg fikk en elg, også var vi i Portland hvor vi var i verdens størstebokbutikk (les: pappas paradis) og fant en fantastisk vegankafe som vi spiste både frokost og lunsj på (eieren ble veldig glad i oss og gav oss kaker da vi kom for andre gang).

Mamma, Liv Mari og pappa i Portland:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt nytt år til deg også, Dorte
:-)
Jeg har virkelig troa på 2007 :-)

1/18/2007 10:54 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home